.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمکی: ورود ۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونا به کشور تا پایان هفته
وزیر بهداشت: ۲۵۰ هزار دوز دیگر نیز در این هفته به کشور می‌رسد و همراه با کادر درمان، خانه سالمندان و سایر گروه‌های هدف در نوبت واکسیناسیون قرار خواهند گرفت و امیدوارم تا پایان اسفند گروه‌های هدف واکسینه شوند.

به گزارش شمال نیوز، سعید نمکی وزیر بهداشت در نوزدهمین آیین پویش «ره سلامت» از تفاهمی با وزارت رفاه درباره پوشش بیمه تامین اجتماعی خبر داد و گفت: قراردادی را با بیمه تامین اجتماعی تنظیم کردیم تا مجموعه دستیاری و دانشجو‌های دکترا و کارشناسی ارشد در زمان تحصیل به عنوان پایه‌ای از بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند و بتوانند در آینده کاری آنرا ادامه دهند.

 

نمکی درباره فرایند تزریق واکسن کرونا گفت: از فردا تزریق واکسن به۱۰۰ هزار نفر دیگر شروع می‌شود. ۲۵۰ هزار دوز دیگر نیز در این هفته به کشور می‌رسد و همراه با کادر درمان، خانه سالمندان و سایر گروه‌های هدف در نوبت واکسیناسیون قرار خواهند گرفت و امیدوارم تا پایان اسفند گروه‌های هدف واکسینه شوند.

 

او درباره تولید واکسن داخلی گفت: تولید واکسن ملی به خوبی پیش می‌رود و در اردیبهشت آینده به عنوان یکی از تولید کنندگان مهم واکسن منطقه مطرح می‌شویم. در تولید واکسن داخلی تولید واکسن را با جهش‌ها می‌سنجیم و اگر در هر جهش قدرت حمایتی واکسن تضعیف شد در جهت تقویت آن اقدام خواهیم کرد./ایلنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.